Παρασκευή , Οκτώβριος 19 2018
Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στη μείωση του λίπους και στην απώλεια βάρους

Μείωση λίπους και Απώλεια βάρους – Ποια είναι η διαφορά

Μείωση λίπους και Απώλεια βάρους… Είτε είχατε ακολουθήσει κάποια δίαιτα τους προηγούμενου μήνες, είτε απλά ξεκινάτε ένα νέο διατροφικό πρόγραμμα αυτό τον καιρό…

το πιο πιθανό είναι να έχετε συναντήσει πολλά θέματα και άρθρα που να σχετίζονται με τη μείωση του λίπους και την απώλεια βάρους.

Στην πραγματικότητα, η απώλεια βάρους είναι ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα αυτό τον καιρό, αλλά η αλήθεια είναι πως οι περισσότεροι δεν κατανοούμε πραγματικά τη διαφορά ανάμεσα στη μείωση λίπους και στην απώλεια βάρους.

Παρακάτω θα αναφερθούμε ακριβώς σε αυτά τα δύο, έτσι ώστε να μπορείτε να τα ξεχωρίσετε και να ακολουθήσετε σωστά ένα πρόγραμμα άσκησης και διατροφής.

Κατανοώντας την απώλεια βάρους

Για να μπορέσετε να κατανοήσετε την απώλεια βάρους, πρέπει πρώτα να καταλάβετε πώς ορίζεται το σωματικό σας βάρος. Αυτό, λοιπόν, ορίζεται ως το βάρος των μυών σας, των οστών, των οργάνων και το βάρος του νερού που το σώμα σας αποθηκεύει.

Οπότε η απώλεια βάρους αποτελείται από το σύνολο της απώλειας μυϊκής μάζας + απώλεια λίπους + απώλεια νερού.

Γι’ αυτό και η απώλεια βάρους μπορεί ορισμένες φορές να γυρίσει μπούμερανγκ για κάποια άτομα, καθώς αυτό σημαίνει ότι χάνουν και μυϊκή μάζα. Για την ακρίβεια, μπορεί να εκπλαγείτε αν μάθετε ότι η απώλεια μυϊκής μάζας μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του συνολικού βάρους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όταν στην πραγματικότητα χάνετε μυϊκή μάζα, ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να επιστρέψει το λίπος που δεν θέλετε.

Για να το αποφύγετε αυτό, χρειάζεται να βεβαιωθείτε ότι στο πρόγραμμά σας θα περιλαμβάνεται αεροβική άσκηση και προπόνηση ενδυνάμωσης, παράλληλα με ένα υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.

Κατανοώντας τη μείωση του λίπους

Τώρα, αφού καταλάβαμε τι σημαίνει μείωση βάρους, ήρθε η ώρα να ρίξουμε μια ματιά και στην απώλεια λίπους. Στην ουσία πρόκειται ακριβώς γι’ αυτό που λέει. Είναι η μείωση του λίπους που το σώμα σας έχει αποθηκεύσει.

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο οργανισμός μας χρειάζεται μια ορισμένη ποσότητα λίπους, ώστε να διασφαλίσει τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος και των οργάνων.

Εδώ λοιπόν μιλάμε για το απαραίτητο λίπος που χρειάζεται το σώμα μας. Συνεπώς, χρειάζεται να γνωρίζουμε πόσο λίπος πρέπει να έχουμε. Για τις γυναίκες συστήνεται 25- 28%, ενώ για τους άντρες 12 – 15%. Επίσης, να έχετε υπόψη σας ότι αυτό το εύρος μπορεί να ποικίλλει από άτομο σε άτομο ανάλογα το ύψος.

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στη μείωση του λίπους και στην απώλεια βάρους