Η μισοτελειωμένη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα – Μουργκάνι – Οξύνεια | ΒΙΝΤΕΟ

Παράλληλα προς το δρόμο που συνδέει την Καλαμπάκα με το Μουργκάνι, αναπτύσσονται τα πρώτα 9 χιλιόμετρα της γραμμής Καλαμπάκα, Κοζάνη, Βέροια

Η μισοτελειωμένη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα – Μουργκάνι – Οξύνεια …Σε αυτή συμπεριλαμβάνονται 5 σήραγγες, 2 μεγάλες γέφυρες και ένα φυλάκειο (στο. Χ.Σ. 4+800), ενταγμένο στους χώρους ενός εγκαταλελειμμένου στρατοπέδου.

Οι σήραγγες διατηρούνται σε καλή κατάσταση, με μόνο την 4η να είναι διαμπερής και προσβάσιμη.

Όλες οι άλλες είναι χτισμένες, μιας και παλιότερα είχαν χρησιμοποιηθεί σαν αποθήκες πυρομαχικών.

Ο Σταθμός και η 3η γέφυρα της Οξύνειας

Ο δυτικός τοίχος του σταθμού της Οξύνειας έχει πια καταρρεύσει, μερικά χαμηλά δέντρα προδίδουν την παρουσία των απομειναριών του WC και από το βοηθητικό κτήριο δε διατηρούνται πλέον παρά μόνο κάποιοι από τους εσωτερικούς τοίχους.

Λίγο βορειότερα, το επίχωμα της γραμμής χάνεται μέσα στη βλάστηση, πριν ξεπροβάλλουν τα τοξωτά βάθρα της 2ης γέφυρας. Ακολουθούν δύο σήραγγες, κατακλυσμένες με νερό, αλλά ακόμα ανοιχτές.

Στο τέλος, η 3η γέφυρα της Οξύνειας με τα δύο μεσόβαθρα και τα δύο δίτοξα ακρόβαθρα, η δεύτερη πιο επιμήκης γέφυρα της διαδρομής (με μήκος περίπου 190m), περιμένει μάταια εδώ και 90 χρόνια την τοποθέτηση των ζευκτών της.

Η μισοτελειωμένη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα – Μουργκάνι – Οξύνεια | trikala365.gr

trikala365.gr

Δείτε επίσης

Δείτε τα τελευταία δημοσιεύματα
Back to top button