Η μισοτελειωμένη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα – Μουργκάνι – Οξύνεια | ΒΙΝΤΕΟ

Η μισοτελειωμένη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα – Μουργκάνι – Οξύνεια …Παράλληλα προς το δρόμο που συνδέει την Καλαμπάκα με το Μουργκάνι, αναπτύσσονται τα πρώτα 9 χιλιόμετρα της γραμμής Κ.Κ.Β.,

στα οποία συμπεριλαμβάνονται 5 σήραγγες, 2 μεγάλες γέφυρες και ένα φυλάκειο (στο. Χ.Σ. 4+800), ενταγμένο στους χώρους ενός εγκαταλελειμμένου στρατοπέδου.

Οι σήραγγες διατηρούνται σε καλή κατάσταση, με μόνο την 4η να είναι διαμπερής και προσβάσιμη. Όλες οι άλλες είναι χτισμένες, μιας και παλιότερα είχαν χρησιμοποιηθεί σαν αποθήκες πυρομαχικών.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Ο Σταθμός και η 3η γέφυρα της Οξύνειας

Ο δυτικός τοίχος του σταθμού της Οξύνειας έχει πια καταρρεύσει, μερικά χαμηλά δέντρα προδίδουν την παρουσία των απομειναριών του WC και από το βοηθητικό κτήριο δε διατηρούνται πλέον παρά μόνο κάποιοι από τους εσωτερικούς τοίχους. Λίγο βορειότερα, το επίχωμα της γραμμής χάνεται μέσα στη βλάστηση, πριν ξεπροβάλλουν τα τοξωτά βάθρα της 2ης γέφυρας. Ακολουθούν δύο σήραγγες, κατακλυσμένες με νερό, αλλά ακόμα ανοιχτές.

Στο τέλος, η 3η γέφυρα της Οξύνειας με τα δύο μεσόβαθρα και τα δύο δίτοξα ακρόβαθρα, η δεύτερη πιο επιμήκης γέφυρα της διαδρομής (με μήκος περίπου 190m), περιμένει μάταια εδώ και 90 χρόνια την τοποθέτηση των ζευκτών της.

Η μισοτελειωμένη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα – Μουργκάνι – Οξύνεια | ΒΙΝΤΕΟ

Ροή Ειδήσεων

Back to top button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο