Συνήθειες για να παραμείνετε υγιείς και ελκυστικοί με ελάχιστη προσπάθεια

Συνήθειες για να παραμείνετε υγιείς και ελκυστικοί με ελάχιστη προσπάθεια… Εδώ είναι αποδεδειγμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε υγιείς με τη λιγότερη δυνατή προσπάθεια.

Έχουμε συγκεντρώσει μερικές λιγότερο προφανείς συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να κρατήσετε το σώμα σας λεπτό, υγιές και ελκυστικό για πολλά χρόνια.

Σταματήστε να μετράτε τις θερμίδες.

Η υψηλή ποιότητα των τροφίμων είναι πιο σημαντική από τις θερμίδες. Μια μελέτη 20 ετών έδειξε ότι τα επεξεργασμένα τρόφιμα και τα ζαχαρούχα ποτά είναι ο κύριος λόγος που έχουμε περιττό βάρος.

Επομένως, δώστε προσοχή όχι στις θερμίδες που έχει το φαγητό σας, αλλά στο πόσο υγιεινό είναι.

Γεμίστε το μισό πιάτο σας με λαχανικά.

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πηγές ινών, νερού και χρήσιμων μικροστοιχείων. Έρευνες έχουν δείξει ότι εάν βάζετε πολλά λαχανικά και φρούτα στο πιάτο σας, η υγεία σας βελτιώνεται. Το ίδιο πράγμα λειτουργεί και για τα σούπερ μάρκετ: αν το μισό καλάθι αγορών σας είναι γεμάτο με φρούτα και λαχανικά, βρίσκεστε στα μισά του δρόμου για να είστε υγιείς.

Χρησιμοποιήστε τον «Κανόνα Με Τις 2 Μπουκιές».

Εάν θέλετε πραγματικά να φάτε κάτι πολύ ανθυγιεινό, παραπλανήστε τον εγκέφαλό σας: φάτε μία μπουκιά, πιείτε ένα ποτήρι νερό και στη συνέχεια δαγκώστε ξανά. Η αίσθηση κορεσμού θα έρθει πολύ πιο γρήγορα.

Ξεκινήστε την ημέρα σας με πρωτεΐνες.

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, μειώνουν τα επίπεδα της «ορμόνης της πείνας» – γκρελίνης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα αυγά, το στήθος κοτόπουλου και το ελληνικό γιαούρτι μπορούν να σας βοηθήσουν να αισθανθείτε γεμάτοι μέχρι το μεσημεριανό γεύμα, πιο αποτελεσματικά από ένα πρωινό με υδατάνθρακες.

Περπατήστε για 2 λεπτά κάθε μία ώρα.

Εάν πρέπει να κάθεστε ενώ εργάζεστε, εφαρμόστε τον κανόνα να περπατάτε 1-2 λεπτά για κάθε ώρα που είστε καθισμένοι. Μπορείτε πάντα να βρείτε έναν λόγο να επισκεφθείτε ένα διαφορετικό τμήμα της εταιρείας, να περπατήσετε στον επάνω όροφο ή να βγείτε έξω για ένα λεπτό. Αυτό θα σας βοηθήσει να παραμείνετε δραστήριοι όλη τη μέρα.

Ποτέ μην τρώτε σνακ απευθείας από το πακέτο.

Μπορείτε να φάτε εύκολα μια τεράστια ποσότητα από πατατάκια, μπισκότα ή καραμέλες από ένα μεγάλο πακέτο, σε 5 λεπτά. Βάλτε τα σνακ σε ένα πιάτο ή σε μικρότερα σακουλάκια: Αυτό θα σας βοηθήσει να ελέγξετε πόσα έχετε φάει και πότε πρέπει να σταματήσετε.

Επιλέξτε μεγάλα γεύματα.

Ένας καθηγητής από την Πενσυλβάνια διενήργησε μια μελέτη και κατέληξε στο εξής συμπέρασμα: Μεγάλες μερίδες τροφίμων ή γεύματα που περιέχουν πολύ νερό είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μην τρώμε πολύ. Ένα μεγάλο μπολ σαλάτας θα γεμίσει το στομάχι σας πολύ πιο γρήγορα από μια χούφτα ξηρούς καρπούς, και αυτό θα σας κάνει να νιώσετε χορτάτοι.

Μετακινήστε το γραφείο σας πιο κοντά στο παράθυρο.

Έρευνα δείχνει ότι το φως του ήλιου επηρεάζει θετικά 2 πράγματα: την ποιότητα του ύπνου και την παραγωγικότητά σας. Για να είστε υγιείς, βρείτε έναν τρόπο να δουλεύετε σε έναν καλά φωτισμένο χώρο εργασίας.

Πίνετε ζεστά ροφήματα.

Τα ζεστά ροφήματα επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης. Το τσάϊ ή ένα ποτήρι ζεστό νερό (ιδανικά 30 λεπτά πριν το γεύμα) επιταχύνουν την πέψη, αυξάνουν την παραγωγικότητα του μεταβολισμού σας και βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος.

Μην βουρτσίζετε τα δόντια σας μετά το φαγητό.

Οι ειδικοί δεν συνιστούν το βούρτσισμα των δοντιών αμέσως μετά το φαγητό – πρέπει να το κάνετε τουλάχιστον 30 λεπτά μετά. Εάν έχετε φάει ή πιει κάτι ξινό, μην βουρτσίζετε τα δόντια σας μετά το φαγητό, ώστε να μην βλάψετε το σμάλτο.

Συνήθειες για να παραμείνετε υγιείς και ελκυστικοί με ελάχιστη προσπάθεια

Ροή Δημοσιευμάτων

Back to top button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο