Το πόρισμα θανάτου του ηλικιωμένου που πέθανε λίγα λεπτά μετά τον εμβολιασμό

Σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπερτροφική καρδιοπάθεια οφείλεται, σύμφωνα με τα ευρήματα της νεκροψίας – νεκροτομής, ο θάνατος του 87χρονου, λίγο μετά τον εμβολιασμό του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, την Δευτέρα.

Το πόρισμα θανάτου του ηλικιωμένου που πέθανε λίγα λεπτά μετά τον εμβολιασμό – Σε ανακοίνωση που υπογράφεται από τον Διοικητή του ΠΑΓΝΗ Γιώργο Χαλκιαδάκη αναφέρεται:

“Σύμφωνα με τα ευρήματα της Νεκροψίας – Νεκροτομής, σε σχέση με την απώλεια του συμπολίτη μας Φ.Α. ετών 87, λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό του, η απώλεια του οφείλεται, σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπετροφική καρδιοπάθεια ενώ δεν διαπιστώθηκε εύρημα που να συνηγορεί σε αναφυλακτική αντίδραση ή άλλης, σχετιζόμενης με τον εμβολιασμό.

Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους του”.

Νωρίτερα μιλώντας στην ΕΡΤ Ηρακλείου ο κ. Χαλκιαδάκης είχε επισημάνει ότι ο εμβολιασμός δεν έχει να κάνει με το τραγικό αυτό συμβάν, και επικαλέστηκε την βιβλιογραφία του εμβολίου όπου “δεν περιγράφεται τέτοιου είδους παρενέργεια”.

Όπως τόνισε, “δεν δικαιολογείται το εμβόλιο να κάνει τέτοια επιπλοκή σε άνθρωπο”, σε ελάχιστα μόνο λεπτά. “Δεν έχει παρατηρηθεί πουθενά στον κόσμο τέτοιο περιστατικό” είπε.

Πηγή: cretalive.gr

Το πόρισμα θανάτου του ηλικιωμένου που πέθανε λίγα λεπτά μετά τον εμβολιασμό – trikala365.gr

Δείτε Σχετικά Δημοσιεύματα της κατηγορίας “ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΓΕΓΟΝΟΤΑ” η επισκεφθείτε τη σελίδα Trikala365.gr/snews

Ακολουθήστε το Trikala365.gr στο Google News  για τις σημαντικότερες ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Back to top button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο