Βάζεις βενζίνη με το σταγονόμετρο? – Το πρόβλημα που δημιουργείται στα αυτοκίνητα

Οι «εκπτώσεις» στην προσθήκη καυσίμου, που έχουν κάνει οι Ελληνες πολίτες κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, έχουν σημαντικές συνέπειες στα αυτοκίνητα.

Βάζεις βενζίνη με το σταγονόμετρο? – …Καθώς ελάχιστοι γεμίζουν επαρκώς τα ρεζερβουάρ, τα αυτοκίνητα, όπως ανέφεραν μηχανικοί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εμφανίζουν σοβαρές και κοστοβόρες βλάβες, με σημαντικότερη αυτή στην αντλία βενζίνης.

15 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο

Αντιλαμβάνεται κανείς ότι με 15 ευρώ το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου γεμίζει περίπου στο 1/4 ή 1/5 της συνολικής χωρητικότητας και μετά από ελάχιστα χιλιόμετρα, κυρίως μέσα στην πόλη, θα ανάψει και πάλι το λαμπάκι!!!

Η συχνότερη βλάβη που προκαλεί το σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ

Σύμφωνα με μηχανικούς, τα τελευταία χρόνια, που οι περισσότεροι οδηγοί αδυνατούν να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους και κυκλοφορούν μόνιμα με το λαμπάκι αναμμένο, αναγκάζει σε υπερθέρμανση την αντλία βενζίνης που μετά από κάποιες ώρες διαρκούς λειτουργίας καίγεται ακινητοποιώντας το όχημα.

Για να προστατευθεί κάποιος από αυτή τη φθορά, αρκεί, όπως λένε οι ειδικοί, να κρατά το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου όσο το δυνατόν πιο γεμάτο -παρά τις δυσχερείς προβλέψεις για τις τιμές των καυσίμων- ή τουλάχιστον πάνω από το μισό και να εφοδιάζεται με καύσιμο καλής ποιότητας.

Η αντλία βενζίνης είναι το πρώτο εξάρτημα που εμφανίζει ζημιά, λόγω των «περικοπών» των οδηγών στα καύσιμα

Ο πρόεδρος μηχανικών αυτοκινήτων του νομού Θεσσαλονίκης, Βασίλης Σταματιάδης λέει στο ΑΠΕ ότι «τα τελευταία χρόνια η βλάβη στην αντλία βενζίνης είναι το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε σ’ ένα αυτοκίνητο. Και όσο περνούν τα χρόνια τόσο αυτό το πρόβλημα αυξάνεται».

Οπως εξηγεί «ο λόγος είναι απλός. Οι οδηγοί που το παθαίνουν, το προηγούμενο διάστημα οδηγούσαν το αυτοκίνητό τους για πολλά χιλιόμετρα με λαμπάκι ή με το ρεζερβουάρ τους σχεδόν άδειο.

Με αυτό τον τρόπο η αντλία βενζίνης λειτουργεί συνέχεια, καθώς δεν υπάρχει αρκετή βενζίνη για να ψύξει την αντλία με αποτέλεσμα να καίγεται» τονίζει ο κ. Σταματιάδης.

Εως 250 ευρώ η ζημιά στο αυτοκίνητο

Ο πρόεδρος μηχανικών αυτοκινήτων του νομού Θεσσαλονίκης επισημαίνει πως μια τέτοια βλάβη μπορεί να στοιχίσει ανάλογα με το μοντέλο από 50 έως 250 ευρώ, συν τη σχετική ταλαιπωρία, γιατί το αυτοκίνητο θα χρειαστεί να μείνει για αρκετές ώρες ακινητοποιημένο.

«Στην αγορά υπάρχουν και φθηνές αντλίες που μπορούν να καούν ευκολότερα. Όμως υπάρχουν και οι επώνυμες που ανάλογα, με το μοντέλο, στοιχίζουν λίγο πιο ακριβά και κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους.

Όμως αν ένας οδηγός αυτοκινήτου συνεχίσει να οδηγεί με λαμπάκι, τότε είναι πολύ πιθανόν να μείνει εκ νέου από αντλία βενζίνης.

Επίσης, υπάρχει και η περίπτωση να δημιουργηθούν αρρυθμίες στη λειτουργία του κινητήρα, αφού στο κάτω μέρος του ρεζερβουάρ μένουν τα σκουπίδια, που εμποδίζουν τη σωστή κυκλοφορία του καυσίμου» υπογραμμίζει ο Βασίλης Σταματιάδης.

Πρόβλημα και στις ασφάλειες του αυτοκινήτου

Ο κ. Σταματιάδης, επιπλέον, αναφέρθηκε και σε μία ακόμη βλάβη, απόρροια της ελλιπούς πλήρωσης του ρεζερβουάρ.

«Από την στιγμή που μια αντλία λειτουργεί συνέχεια, δημιουργεί υπερφόρτωση στο ηλεκτρικό δίκτυο του αυτοκινήτου, άρα και στην ασφαλειοθήκη. Η αμέσως επόμενη ζημιά είναι η αστοχία στην ασφαλειοθήκη, της οποίας το κόστος αντικατάστασης, ανάλογα με το μοντέλο, κυμαίνεται από 100 έως 250 ευρώ» 

Βάζεις βενζίνη με το σταγονόμετρο? – Το πρόβλημα που δημιουργείται στα αυτοκίνητα – trikala 365 +

Ροή Ειδήσεων

Back to top button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο