Λογότυπο και ψηφιακή πλατφόρμα απέκτησε το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου των Τρικάλων

Λογότυπο και ψηφιακή πλατφόρμα απέκτησε το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου των Τρικάλων – Συγκεκριμένο λογότυπο και διπλή ψηφιακή πλατφόρμα (για καταναλωτές και εμπόρους) απέκτησε το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου (Open Mall) Τρικάλων.

Αμφότερα παρουσιάστηκαν σε σχετική εκδήλωση για τους επιχειρηματίες που βρίσκονται εντός ορίων του Κέντρου, το απόγευμα της Τρίτης 28 Νοεμβρίου 2023, στο Μουσείο Τσιτσάνη.

Πρόκειται για το τμήμα του έργου που έχει αναλάβει ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων, προκειμένου να υλοποιηθεί το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου.

Ο Δήμος Τρικκαίων υλοποιεί τα τμήματα του έργου που αφορούν στη διαμόρφωση του χώρου, όπως οι παρεμβάσεις που έχουν ήδη γίνει στην περιοχή των «μανάβικων» (οδός 25ης Μαρτίου) και αυτές τις ημέρες συνεχίζονται με την ολοκλήρωση παρεμβάσεων στην οδό Καραϊσκάκη

Αυτό που παρουσιάστηκε στους εμπόρους, ήταν

– στοχευμένες παρεμβάσεις αναβάθμισης της λειτουργικότητας και αισθητικής της περιοχής

– οργάνωση της οικονομικής δραστηριότητας που αναπτύσσεται στην περιοχή,

– υιοθέτηση και χρήση έξυπνων εφαρμογών στο ιστορικό εμπορικό κέντρο της πόλης.

Ο Δήμαρχος Τρικκαίων Νίκος Σακκάς στον χαιρετισμό του εξέφρασε τη βούληση του Δήμου να συνδράμει στην ολοκλήρωση του έργου με συνέχιση των παρεμβάσεων που προβλέπονται στο «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου».

Τόνισε επίσης ότι στη διάρκεια του Μύλου των Ξωτικών πραγματοποιούνται πρόσθετες δράσεις στο ιστορικό κέντρο της πόλης με στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και στη βάση της γόνιμης συνεργασίας του Δήμου με τον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων.

Την εκδήλωση άνοιξε νωρίτερα ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων, κ. Χρήστος Μπλουγούρας, ο οποίος καλωσόρισε και ευχαρίστησε το κοινό για την παρουσία του και τους συνεργάτες του για την υποστήριξη και υλοποίηση του έργου.

Ο κ. Μπλουγούρας παρουσίασε συνοπτικά το έργο, υπογραμμίζοντας  την ανάγκη αναβάθμισης του ιστορικού κέντρου της πόλης με τη σύμπραξη Δήμου Τρικκαίων και επιχειρήσεων. Σκοπός του έργου, εξάλλου, είναι η ανάδειξη της τοπικής επιχειρηματικότητας και η σύνδεση των επιχειρήσεων σε ένα δυναμικό οικοσύστημα με πολλαπλά οφέλη.

Οπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, η εκδήλωση συνεχίστηκε με την παρουσίαση της οπτικής ταυτότητας και των δράσεων επικοινωνίας του έργου από τον Σύμβουλο Ανάπτυξης, κ. Χρήστο Γενιτσεφτσή.

Ο κ. Γενιτσεφτσής περιέγραψε τη διαδικασία δημιουργίας του νέου λογοτύπου, με τις πιθανές εφαρμογές του και την επιλογή του σχεδίου κατόπιν διαβούλευσης μεταξύ των εταίρων για την αποτελεσματικότερη οπτική αποτύπωση του νέου εγχειρήματος.

Αναφέρθηκε επίσης στις προγραμματισμένες προωθητικές ενέργειες του έργου ζητώντας από τους παρευρισκόμενους επιχειρηματίες την πολύτιμη συμβολή τους στις δραστηριότητες διάχυσης αυτού.

Ακολούθησε η παρουσίαση της ψηφιακής πλατφόρμας του «Open Mall Τρικάλων» από τον Σύμβουλο Ανάπτυξης του έργου, κ. Δονάτο Σταυρόπουλο.

Η ψηφιακή πλατφόρμα προφέρει στους καταναλωτές υπηρεσίες, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, υποστηρικτικές στην περιήγηση και την ενημέρωση κατά την επίσκεψή τους στο Open Mall.

Ο κ. Σταυρόπουλος με μία πολύ λεπτομερή πλοήγηση στις δύο εφαρμογές του έργου, για τις επιχειρήσεις και για τους καταναλωτές, ανέδειξε τα κύρια χαρακτηριστικά της πλατφόρμας και τις δυνατότητες που παρέχει και στις δύο πλευρές για λειτουργική και εύκολη χρήση.

Σημείωσε δε τη σημαντική παροχή της πλατφόρμας στους χρήστες σε πληροφορίες σχετικές με τη θέση τους στην πόλη ανά πάσα στιγμή, διαφοροποιώντας την από στατικές εφαρμογές απλής ενημέρωσης.

Η χρηστικότητα και λειτουργικότητά της εφαρμογής, η καθοδήγηση του καταναλωτή με βάση τη θέση του, καθώς και τα πολλαπλά κίνητρα χρήσης της,  συγκεντρωμένα σε ένα κομβικό πληροφοριακό σύστημα.

Τέλος, για το εγχείρημα μίλησε ο Σύμβουλος Ανάπτυξης του έργου, κ. Γεώργιος Κουκλάκης αναδεικνύοντας το σκεπτικό δημιουργίας του έργου για την ανάπτυξη μίας ψηφιακής αγοράς στην πόλη των Τρικάλων, η οποία θα απευθύνεται τόσο στους καταναλωτές της πόλης όσο και στους επισκέπτες της, σε συνδυασμό χρονολογικά με την έναρξη λειτουργίας του Μύλου των Ξωτικών για την φετινή χρονιά.

Οι ψηφιακές πλατφόρμες και ο τρόπος λειτουργίας τους, μαζί με τα οφέλη που θα προσφέρουν, πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμες στους πολίτες και τους επισκέπτες.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων που είναι οι ωφελούμενοι του έργου και εκπρόσωποι της τοπικής επιχειρηματικότητας. Μαζί τους οποίους αναπτύχθηκε ουσιαστικός διάλογος σχετικά με τη λειτουργικότητα της ψηφιακής πλατφόρμας, την αξιοποίηση των υπηρεσιών του έργου συνολικά αλλά και τις ανάγκες της αγοράς στην πόλη.

Η πράξη υλοποιείται στο πλαίσιο του Ε.Π. Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία,  του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και η συγχρηματοδότηση προέρχεται αποκλειστικά από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της Ευρωπαϊκής Ένωσης  και την Ελλάδα.

Λογότυπο και ψηφιακή πλατφόρμα απέκτησε το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου των Τρικάλων – trikala365.gr

– Δείτε: η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ στα Τρίκαλα η επισκεφθείτε τη σελίδα ΤΡΙΚΑΛΙΝΑ ΝΕΑ
– Ακολουθήστε το Trikala365.gr στο Google News  για τις σημαντικότερες ειδήσεις

trikala365.gr

Δείτε επίσης

Δείτε τα τελευταία δημοσιεύματα
Back to top button