Τo απίθανο κόλπο ενός ιδιοκτήτη καφέ για να πείσει στους πελάτες του να είναι ευγενικοί

Τo απίθανο κόλπο ενός ιδιοκτήτη καφέ για να πείσει στους πελάτες του να είναι ευγενικοί… Συνήθως, συμβαίνει εκείνα τα πρωινά που έχουμε αργήσει στη δουλειά ή που απλώς έχουμε σηκωθεί κακόκεφοι.
Μπαίνουμε μέσα σε ένα καφέ για να πάρουμε τον άκρως απαραίτητο πρώτο καφέ της ημέρας και δε λέμε ούτε «καλημέρα» στον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από το μπαρ.
Ο Austin Simms, ιδιοκτήτης του καφέ Roanoke, κουράστηκε με την αγένεια των ανθρώπων και σκέφτηκε έναν πολύ δημιουργικό (και αποστομωτικό αν μου επιτρέπετε) τρόπο να «εκπαιδεύσει» τους πελάτες του να είναι πιο ευγενικοί ή έστω πιο ευχάριστοι αν θέλετε.
«Κάποια μέρα θα ήθελα να αποκαταστήσω όλες τις αδικίες που υπάρχουν σε αυτό τον πλανήτη. Έτσι, αποφάσισα να ξεκινήσω με κάτι απλό: να χρεώνω έξτρα τους πελάτες που δεν βρίσκουν λίγο χρόνο ή διάθεση να καλημερίσουν, να πουν ένα «γεια», να σκεφτούν πως υπάρχει ένας άνθρωπος πίσω από το μπαρ», δηλώνει ο Simms.
Έτσι, τοποθέτησε μια πινακίδα έξω από το μαγαζί του με την οποία ενημέρωνε τους πελάτες και τους περαστικούς για την καινούρια πολιτική χρέωσης του καφέ!!!
Τo απίθανο κόλπο ενός ιδιοκτήτη καφέ για να πείσει στους πελάτες του να είναι ευγενικοί