Ξέρετε πόσες θερμίδες έχει το ποτό σας;

Ξέρετε πόσες θερμίδες έχει το ποτό σας; – Μπίρα, κρασί, ποτό ή κοκτέιλ; Ιδού η απορία! – Όχι,δεν είναι μυστικό ότι τα αλκοολούχα ποτά μπορούν να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Προωθεί την αύξηση του σωματικού βάρους – Εκτός από την υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, το αλκοόλ επηρεάζει αρνητικά τις φυσιολογικές διαδικασίες απορρόφησης των θρεπτικών ουσιών και της καύσης ενέργειας.

Το σώμα μας δεν μπορεί να το αποθηκεύσει, ως εκ τούτου, η απομάκρυνσή του από το σώμα έχει προτεραιότητα έναντι των κανονικών λειτουργιών και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε διακοπή της διαδικασίας καύσης λίπους, δίνοντας επιπλέον δυνατότητες για αύξηση βάρους.

Παράλληλα, αυξάνει την τάση να επιλέγουμε λιπαρά, αλμυρά και γενικά ανθυγιεινά σνακ.

Ποια αλκοολούχα ποτά έχουν υψηλές θερμίδες

Προφανώς η ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνουμε καθορίζει και την ποσότητα θερμίδων, ωστόσο υπολογίζοντας κατά μέσο όρο, αναφέρουμε παρακάτω μερικά ποτά με το υψηλότερο θερμιδικό περιεχόμενο ανά μερίδα:

Μπύρα: περίπου 149 θερμίδες

Λικέρ: Drambui, Contrau και Kahlua προσθέτουν 188 θερμίδες, παρά το μικρό μέγεθος της μερίδας

Vermouth: Οι γλυκές ποικιλίες έχουν περίπου 140 θερμίδες και οι ξηρές 105 θερμίδες

Κοκτέιλ: οποιοδήποτε κοκτέιλ είναι ό,τι χειρότερο μπορείτε να παραγγείλετε από άποψη θερμίδων

Martini: 140 θερμίδες

Μanhattan : 164 θερμίδες

Daiquiri: 122 θερμίδες

Whiskey sour: 122 θερμίδες

Gin & tonic : 142 θερμίδες

Margarita : 280 θερμίδες

Cosmopolitan: 200 θερμίδες

Τα αλκοολούχα με τις χαμηλότερες θερμίδες

Κόκκινο κρασί: 125 έως 190 θερμίδες τα 147 γρ., ανάλογα με το επίπεδο γλυκύτητας. Επιλέξτε ξηρότερες ποικιλίες για λιγότερες θερμίδες.

Λευκό κρασί: 120 έως 190 θερμίδες τα 147 γρ.

Ελαφριά μπύρα: 110 θερμίδες ανά standard μπουκάλι ή κουτί.

Σαμπάνια: 84 θερμίδες

Τζιν: 73 θερμίδες τα 27,8 γρ.

Ουίσκι: 70 θερμίδες τα 27,8 γρ.

Τεκίλα: 65 θερμίδες τα 27,8 γρ.

Brandy: 65 θερμίδες τα 27,8 γρ.

Κονιάκ: 65 θερμίδες τα 27,8 γρ.

Ρούμι: 64 θερμίδες τα 27.8 γρ.

Βότκα: 64 θερμίδες τα 27.8 γρ.

Προσοχή στα έτοιμα mixers που περιέχουν πολλή ζάχαρη και αυξάνουν κατακόρυφα τις θερμίδες.

Χρήσιμα tips

Επιλέξτε mixers χαμηλότερης θερμιδικής αξίας, όπως αναψυκτικά και tonic διαίτης, χυμό πορτοκαλιού, τσάι, χυμό λεμονιού ή λαϊμ.

Πιείτε το ποτό σας on the rocks.

Αραιώστε το ποτό σας: το ανθρακούχο νερό ή η σόδα μπορούν να προστεθούν στα οινοπνευματώδη ποτά και σε κάποια κρασιά, προσφέροντας ένα απολαυστικό, δροσιστικό spritzer με λιγότερες θερμίδες.

Πιείτε ένα μη αλκοολούχο ποτό ανάμεσα στα αλκοολούχα. Επιλέξτε ένα light αναψυκτικό, περισώστε κάποιες θερμίδες και γλυτώστε από το hangover της επόμενης μέρας.

Προσπαθήστε να ακολουθήσετε τις συστάσεις

Οι γυναίκες δεν πρέπει να πίνουν περισσότερο από ένα ποτό την ημέρα και άνδρες όχι περισσότερο από δύο. Επίσης θα πρέπει να μην καταναλώνουν αλκοόλ τουλάχιστον δύο ημέρες την εβδομάδα και οι δύο.

Μην ξεχνάτε: Τρώτε ένα υγιεινό, χορταστικό γεύμα πριν βγείτε έξω για να μειώσετε την πιθανότητα των ανθυγιεινών σνακ αργότερα και να αποφύγετε να πιείτε με άδειο στομάχι.

*Με πληροφορίες από itrofi.gr

Ξέρετε πόσες θερμίδες έχει το ποτό σας; – trikala365.gr

Δείτε Σχετικά Δημοσιεύματα της κατηγορίας “ΔΙΑΤΡΟΦΗ” – Ακολουθήστε το Trikala365.gr στο Google News  για τις σημαντικότερες ειδήσεις

Ροή Δημοσιευμάτων

Back to top button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο